به تازگی تبلیغاتی راجع به فروش خانه های پیش ساخته ای شروع به انتشار کرده که شاید بتواند تحولی در زمینه ی مسکن های ارزان قیمت ایجاد کند. این خانه های پیش ساخته که به نام weeHouse  شناخته میشوند، نمونه ای از خانه های مدرن و ارزان قیمت آینده هستند. شما میتوانید اکنون یک weeHouse  با ابعاد ??? متر مربع را دربرابر متری ??? دلار خریداری کنید؛ متراژ های این نوع خانه ها هم محدودیت ندارند؛ اگر متراژ بالاتری بخواهید، کافیست چند جعبه بیشتر روی هم بگذارید!


در ضمن، میتوانید از خدمات شرکت هایی که سرویس های مختلفی برای این خانه های جدید اختصاص داده اند نیز بهره مند شوید؛ خدماتی که میتوانند شما را برای همیشه از شر قبض های برق و گاز و … خلاص کنند. برای این خانه ها یک بسته ی انرژی تهیه شده که شامل تجهیزات مختلفی مثل پنل های خورشیدی ، پک های باتری که قابلیت شارژ مجدد دارند، وسایلی برای تولید انژی الکتریکی در مواقع بحرانی و … هستند که احتیاجات شما را تا حدود زیادی برطرف خواهند کرد.

همچنین در فروش ویژه ای که تا آخر ماه نوامبر ادامه خواهد داشت، شما میتوانید یکی از خانه های کوچک WeeHouse  را (تقریبا” ?? متر مربع ) با صفحات خورشیدی مربوطه، به قیمت  تنها ??هزار دلار خریداری کرده و آن را هر کجا که مایل هستید قرار دهید!  همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، خانه ها از طراحی نصبتا” خوبی برخوردار هستند و به خوبی مبله شده اند ، یک جریان برق متناوب ??? W هم برای استفاده ی شما فراهم هست، تنها کار باقیمانده، اتصال محکم این خانه به زمین و لذت بردن از این فضای دنج خواهد بود.

همچنین شما میتوانید یک مولد بادی برای خودتان سفارش دهید تا در کنار صفحات خورشیدی، وظیفه ی تامین برق را بر عهده بگیرد (به قیمت ???? دلار).
به نظر من اگر شما زمینی برای جادادن این خانه دارید و البته مهم تر از آن، در ایران زندگی نمی کنید، این انتخاب میتواند انتخابی خوب و ارزشمندباشد :)
+ برای دیدن انواع دیگر این خانه های پیش ساخته، به همراه قیمت وامکانات هر کدام، به صفحه ی اصلی سایت سازنده مراجعه کنید